Sahibinden kelepir arsalar


Çok acil ihtiyaçtan satılık arsalar
Çok sıkıştım ve satmak istiyorum. Aldığım fiyatında altında satıyorum! Banka borçlarımdan dolayı mecbur kaldım! Almak isteyenler beni arasın. En ucuz arsa olarak internette arayın ben çıkacağım. Ucuz arsa, İcradan arsa, icralık arsa gibi kelimelerle aradığınızda benim arsayı buldunuz değilmi?



BURAYA KADAR İYİYDİ!


Be aç gözlü adam! Be gözü doymaz adam! Bunu senin için özel olarak yaptım. Bu resimleride senin gibi gözü doymazlar için çektim. Dedim gideyim gözü doymazlar için bir iyilik yapayım da aç gözlü insanlar Googleda ucuz arsa, icralık arsa diye arattıklarında bu sayfa çıksın ve belki olurya bu mezarlık resimleri onu aklını başına getirir dedim.

EĞER AKLIN BAŞINA GELİRSE BANA BİR YEVMİYE BORCUN VAR KARDAŞ. 



Bir günümü buna ayırdım. Gittim resimleri çektim ve onları internete attım. Bu yazıyı da senin için yazdın anladın mı?  Hani olurda aklın başına bu sebepten dolayı gelirsen bana 100 tl göndermeyi unutma! PTT Gemlik Şubesine Rasim Kılıç adına yatır :)
Nedir bu kadar aç gözlü olmanın sebebi be kardeşim. Bulunduğun yerde hiçmi mezarlık yok he? Hiçmi hastahane yok heee? Git oralara bir bak insanlar ne haldeler. Neden hastahaneler tıklım tıklım düşünüyormusun? İşte hep bu HIRS yüzünden.



Hırs sebebi hüsrandır


Bir malı normal ederi neyse o fiyattan almak daha doğruu değilmi?
Ne diyor Efendimiz (S.A.V) Pazara bile ne çok erken nede çok geç gidiniz demiyor mu? Yani erken gidersen senin zararına, geç gidersen de adamın sattığı malda gözü kalır. Bir an önce bitsin de gideyim diye zararına satarsa o mal sende sıkıntı olur diye.
İşte bundan dolayı sende google da bundan sonra arsa ararken bir daha icradan satılık veya çok ucuz arsa diye arama. Bu tarz mallardan sana fayda yok. Git adam gibi mal al ve yatırımını yap.
Buda benden sana iyi bir tavsiye olsun.
Sahibinden kelepir arsalar
Sahibinden kelepir arsalar
Gemlikte Satılık en iyi arsa!
Gemlikte Satılık en iyi arsa!

GEMLİKTE SAHİBİNDEN SATILIK ARSALAR
SAHİBİNDEN SATILIK ARSALAR

SAHİBİNDEN SATILIK ARSALAR
SAHİBİNDEN SATILIK ARSALAR

BURSADA SAHİBİNDEN SATILIK ARSALAR

İSTANBULDA SAHİBİNDEN SATILIK ARSALAR
İSTANBULDA SAHİBİNDEN SATILIK ARSALAR

 OSMANİYE MAHALLESİNDE SAHİBİNDEN SATILIK ARSALAR
OSMANİYE MAHALLESİNDE SAHİBİNDEN SATILIK ARSALAR

CUMHURİYET MAHALLESİNDE SAHİBİNDEN SATILIK ARSALAR
 CUMHURİYET MAHALLESİNDE SAHİBİNDEN SATILIK ARSALAR
















Gemlik Zeytini

Gemlikte Kiralık Vinç

Gemlik’te Kiralık
 Asansör

Gemlik Kiralık Otobüs

Gemlik Su Arıtma

Gemlik Dış Cephe Boyası

Gemlik İnşaat ve Müteahhitlik

Gemlik Kuru Temizleme

Mantolama Uygulamaları

Gemlik Kiralık Tekne

Gemlik kiralık jcb

Gemlik Temizlik Firması

Gemlik Dekorasyon işleri

Gemlik Havadan Görünüşü

Gemlik Çamaşır Yıkama Hizmeti

Gemlik te Halı Yıkama

Gemlikte Kiralık Forklift

Ev Temizliği Gemlik

Gemlik Hafriyat İşleri

Gemlik Duvar Kağıdı

Çatı Tamiri ve Bakımı

Tezgah Üstü Su Arıtma Cihazları

Gemlik Evden Eve Nakliyat

Gemlik Fayans Ustası

Gemlik Lamine Parkeci

Gemlik Tadilat İşleri





0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top